Powrót do "Rok Szkolny 2015/2016"

Z wizytą w Wysowej Zdroju

Wysowa Zdrój to znane na całą Polskę uzdrowisko. Unikatowy mikroklimat  oraz rozlewnia wód mineralnych to główne atuty tej górskiej miejscowości. Klasy: I i II gimnazjum postanowiły zwiedzić Wysową i przekonać się na „własnej skórze” czy to uzdrowisko słusznie uważane jest za jedno z najlepszych w Polsce.  Do Wysowej dotarliśmy około godziny 10 rano. W parku zdrojowym zjedliśmy drugie śniadanie, następnie udaliśmy się do groty solnej. Chwile, które tam spędziliśmy zostaną na długo w naszej pamięci. W jaskini solnej odpoczywaliśmy  sobie na leżakach, w tle słychać było relaksującą muzykę, dodatkową atrakcją była gra świateł. Nade wszystko, otrzymaliśmy „potężną” dawkę jodu, co ma nas w przyszłości uchronić przed różnymi schorzeniami górnych dróg oddechowych.

Kolejnym punktem naszej wycieczki był wspólny posiłek w pobliskiej restauracji.  W samo południe po raz kolejny, udaliśmy się do parku zdrojowego, gdzie graliśmy w piłkę  i badmintona.  Poza tym , wszyscy (włącznie z panią Weroniką i panem Michałem) świetnie bawili się na placu zabaw.  Dziękujemy panu Michałowi za pomoc w organizacji wyjazdu i za opiekę.

Wyjazd do Wysowej Zdroju został ufundowany przez działające przy Ośrodku Stowarzyszenie „Po to Jesteśmy”. Dziękujemy!!!