Powrót do "Rok Szkolny 2016/2017"

SZKOLNA WYCIECZKA DO KROSNA ORAZ KREMPNEJ

16 maja gimnazjaliści wraz z paniami: Anią i Weroniką oraz panem Rafałem udali się na wycieczkę  do Krempnej oraz Krosna. W podróż wyruszyliśmy z samego rana. Pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy było Muzeum Magurskiego Parku Narodowego w Krempnej.  Niezwykła wystawa i ciekawe filmy edukacyjne pozwoliły nam lepiej poznać florę i faunę parku. Po zajęciach teoretycznych, przyszedł czas na pieszą wędrówkę ścieżką przyrodniczą „Kiczera”. Pani przewodnik w bardzo interesujący sposób opowiadała nam  o zwierzętach i roślinach, które można napotkać podczas spacerów w Beskidzie Niskim. Dzielnie maszerowaliśmy po mokrych i pełnych błota ścieżkach.  Nagrodą za trud włożony w wędrówkę było ognisko, które rozpaliliśmy na leśnej polanie. Smażona kiełbaska po wysiłku fizycznym smakowała nam jeszcze bardziej.

Ubłoceni ale w doskonałych humorach wyruszyliśmy do Krosna, gdzie czekała na nas specjalna ciuchcia, która obwiozła nas po mieście.  Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta w krośnieńskim Centrum Dziedzictwa Szkła. Wizyta w tym miejscu na długo pozostanie nam w pamięci. To było niezwykłe przeżycie móc oglądać „na żywo” pracę hutników, ponadto każdy z uczniów wybił ze szkła pamiątkowy medal.  Dodatkowo, wzięliśmy udział w warsztatach malowania na szkle, podczas których stworzyliśmy piękne obrazki. Późnym popołudniem udaliśmy się do McDonalda, następnie wyruszaliśmy w drogę powrotną do Szymbarku. Podróż do Ośrodka minęła w bardzo wesołej atmosferze - wspólny śpiew i dobra zabawa towarzyszyły nam przez cały czas.

Szkolną wycieczkę do Krosna oraz Krempnej będziemy bardzo miło wspominać.

Dziękujemy pani Ani Fiter za opiekę i towarzystwo podczas naszej wyprawy.

Organizatorzy:

Weronika Tumidajska

Rafał Brattig

Zapraszamy do galerii zdjęć:

Wyjazd do Krempnej oraz Krosna został w całości sfinansowany przez Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Po to Jesteśmy”.

Dziękujemy wszystkim, którzy przekazali 1% podatku na nasze Stowarzyszenie – to dzięki tym wpłatom mogliśmy zorganizować wyjazd, który był dla naszych podopiecznych niezwykłym przeżyciem.